عرضه PS4 PRO در سال ۲۰۱۶ تصمیم درستی از طرف سونی بود

عرضه PS4 PRO در سال ۲۰۱۶ تصمیم درستی از طرف سونی بود

به نقل از Gametransfers، نبرد برای به رخ کشیدن قدرت‌ گرافیکی کنسول‌ها در سال ۲۰۱۶ با معرفی دو کنسول PS4 Pro و اسکورپیو آغاز شد. در واقع سونی در سال ۲۰۱۶ دو نسخه از PS4 عرضه کرد که یکی نسخه‌ی Pro و دیگری Slim بود؛ همین موضوع برای مایکروسافت نیز صادق است و منتهی فقط یک نسخه جدید از Xbox One تحت عنوان Xbox One S عرضه کرد و عرضه‌ی پروژه اسکورپیو را برای اواخر سال ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی کرد.

پس از مشخص شدن جزئیات سخت‌افزاری پروژه اسکورپیو، “فیل اسپنسر” (Phil Spencer) طی مصاحبه‌ای در مورد شایستگی این کنسول و همینطور PS4 Pro صحبت کرد. او توضیح داد که “PS4 Pro تصمیم خوبی برای سال ۲۰۱۶ بود” . البته این نکته را به شوخی گفت که نباید زیاد در مورد سونی حرف بزند چون ممکن است به دردسر بیفتد!

اسپنسر: “من قبلا هم بصورت عمومی و هم خصوصی این را گفته‌ام. فکر می‌کنم آن‌ها در سال ۲۰۱۶ با PS4 Pro کار خوبی انجام داده‌اند. با امکاناتی که آن‌ها در اختیار داشتند، کاری منطقی انجام دادند و توانستند این کنسول را در ۲۰۱۶ عرضه کنند.”

“اسپنسر” اشاره کرد که باید با توجه به سخت‌افزار کار قیمت‌گذاری را انجام داد تا کاربران ضرری متحمل نشوند. او اعتقاد دارد که با توجه به تکنولوژی در دسترس طی ۱۲ ماه گذشته، تصمیم سونی برای لانچ PS4 Pro برای پیمودن مسیر مورد نظر متعادل بوده‌است. او در مورد عدم عرضه‌ی اسکورپیو در ۲۰۱۶ توضیح داد به دلیل اینکه سخت‌افزار در دسترس در سال گذشته پاسخگوی کیفیت استاندارد و اهداف مایکروسافت برای این کنسول نبوده‌است، در نتیجه عرضه‌ی آن را به اواخر ۲۰۱۷ موکول کردند.

2 thoughts on “عرضه PS4 PRO در سال ۲۰۱۶ تصمیم درستی از طرف سونی بود

  1. سلام خسته نباشید
    من ۵تا ps4 دارم میخوام ۱۰ تا بازی روشون نصب کنم باید برا هر بازی اکانت بگیرم؟ ینی اگه من ۱۰ تا بازی رو توی ۵تا ps4 نصب کنم باید ۵۰تا اکانت بگیرم؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + دوازده =