ناتیداگ میخواهد گرافیک TLOU 2 بالاتر از Horizon Zero Dawn باشد
نیل دراکمن، کارگردان عناوین استودیوی ناتیداگ، اخیرا صحبتهای پیرامون گرافیک ساخته جدید خود دارد.
دراکمن حقیقتا مبهوت گرافیک و کیفیت بصری Horizon Zero Dawn شده و معتقد است استودیوی گوریلاگیمز استاندارد جدیدی را مشخص کرده و حال او میخواهد با گرافیک The Last of Us Part II بهتر از آن شود. دراکمن در مصاحبه اخیرش با کارگردان Horizon Zero Dawn درباره روند توسعه و ساخت بازی صحبت کرده که در آن بحثهای بسیاری راجب گرافیک بازی اخیر گوریلاگیمز شد.
باوجود آنکه گرافیک بصری Uncharted 4 فوقالعاده بود اما دراکمن از میزان جزئیات و عمقی که در یک بازی جهان باز چون Horizon Zero Dawn وجود داشته حیرت زده شده و امیدوار بود که بتواند با The Last of Us Part II از آن جلو بزند.
دراکمن درباره طراحی بصری بازی چنین گفت:
گرافیک Horizon Zero Dawn فوقالعاده بود، من حتی آن را گرافیک نمیدانم! من در جنگلهای واقعی بودم! من در دنیای عظیم Horizon Zero Dawn بودم و از خودم میپرسیدم آنها چطور چنین عمقی را، چنین برگ درختانی را! در یک بازی جهان باز پیاده کردهاند؟!
باور کنید که من به پیش تیم خودم رفتم و گفتم، خب بچهها این استاندارد جدید است! ما باید از این بهتر شویم و این فوقالعاده است!
پروژه بزرگ بعدی استودیوی ناتیداگ The Last of Us Part II است. همچنین محتوای الحاقی Uncharted: The Lost Legacy نیز قرار است در ۳۱ مرداد انتشار پیدا کند.